منتديات رومانسيات

Designed By: Abdallah El-Badawy
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخولنجوم اف امراديو روتانا

شاطر | 
 

 ادخل و اتعلم الهيافة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
love angel
مشرفة قسم الضحك والفرفشة
مشرفة قسم الضحك والفرفشة
avatar

انثى
الجدي الديك
عدد المساهمات : 107
العمر : 24
الموقع : www.gamezer.com
العمل/الترفيه : للاسف القاتل الشنيع المريب لسه طالبة :(
المزاج : coooooooooooool
دولتك ايه يا قمر؟؟ :
 دعاء  :
السٌّمعَة : 1
نقاط : 3500
تاريخ التسجيل : 14/11/2009

مُساهمةموضوع: ادخل و اتعلم الهيافة   الثلاثاء ديسمبر 08, 2009 1:32 am

لطرق المعدية للوصول للفهلوية

المثل يقول أكبر منك بيوم يعرف أكثر منك بسنة وعشان كده خد الطرق –اللي ملهاش دية – للوصول الفهلوية


علشان تبقي فهلوي بحق وحقيق وجد وجديق لازم تتظبط من برة وجوه .. وش وضهر ونجيبك من فوق لتحت ... الشعر متجلن من -جل او جلة مش فارقة- والتيشرت هاف قصير والبنطلون متسقط علي الأااااااااخر ومتنساش العدة الدمعة او الشيطان أو اقلة 6600 .. يادوب.

ندخل من جوه خليك تافة واضحك علي الهايفة - النكتة طبعا امال انت فاكر ايه -ع طول بحلق في العنين بمناسبة وبغير وطبيعي نفض المحاضرات وعليك وع الكافتريا من 8 ل 8 . احضر سكاشن واعمل مسح شامل عشان متدبسش- وحدد هدفك وخد خطوة جريئة هتقولي اخدها ازاي؟؟ .. اقولك مفيش غيرها من أيام البت نفرتيتي والواد حتحوسو ومدرسة رمسيس الثانوية بنات عايز ورق وزي ما خدت لازم تدي -اكت ورا اكت- بعد كده اتقل علي الطبخة بس اوعي تولع - الطبخة طبعاً- بس كده يا زميل أنت كده علي أول الطريق ومعرفكش في آخره.



في الاخر ليا ملحوظة صغيرة تحتمها الامانة العلمية اسمحلي اقولهالكقال اني مش هقول لو إنتا مسمحتش هههههه عبيييط
1) شيل من دماغك حكاية الجواز وخليك فاكر انك بتلعب
2) أنت هتخسر البنات المحترمات - قال يعني من كترتهم-.
3) الليلة دي هتصرف جامد يعني المصروف هيتفرتك



في الآخر انا اديتك الخلاصة بشرها ومرها وشوف طريقك يا زميلي.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
roby
مشرفة المنتدي العام وقسم الضحك والفرفشة
مشرفة المنتدي العام وقسم الضحك والفرفشة
avatar

انثى
الجوزاء الحصان
عدد المساهمات : 120
العمر : 28
دولتك ايه يا قمر؟؟ :
 دعاء  :
السٌّمعَة : 9
نقاط : 3758
تاريخ التسجيل : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: ادخل و اتعلم الهيافة   الأربعاء ديسمبر 09, 2009 2:22 am

ههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr_metaab9
مشرف قسم الرياضة
مشرف قسم الرياضة
avatar

ذكر
الاسد الفأر
عدد المساهمات : 350
العمر : 22
الموقع : http://romanciat.own0.com
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق
دولتك ايه يا قمر؟؟ :
 دعاء  :
السٌّمعَة : 9
نقاط : 4143
تاريخ التسجيل : 27/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: ادخل و اتعلم الهيافة   الجمعة ديسمبر 11, 2009 5:32 pm


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ادخل و اتعلم الهيافة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رومانسيات :: المنتديات العامة :: الضحك و الفرفشة-
انتقل الى: